Όμως η Audi κάνει το μεγάλο βήμα και ενσωματώνει την παραπάνω τεχνολογία και στα αυτοκίνητα της τα οποία διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και πιο συγκεκριμένα με το 7ταχυτο S-tronic, διπλού συμπλέκτη. Το λανσάρισμα της τεχνολογίας Start & Stop σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο θα γίνει στο Α3 και πιο συγκεκριμένα σε δυο διαφορετικές εκδόσεις του. Μια θα είναι αυτή που θα εξοπλίζεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων που αποδίδει 105 ίππους και η δεύτερη με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.400cc, των 125 ίππων. Και στις δυο περιπτώσεις τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κάθε φορά που θα ο οδηγός θα φρενάρει, ενέργεια με την οποία θα φορτίζει η μπαταρία του συστήματος, κάτι που θα μειώνει το «φορτίο εργασίας» του εναλλάκτη του κινητήρα κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Audi, αλλά εν τούτης δεν διαφέρει από το σύστημα που χρησιμοποιούν τα Saturn Vue και Aura (στην αμερικάνικη αγορά) εδώ και μερικά χρόνια. Για την ιστορία ο 1,6 TDI θα εκπέμπει μόλις 109 gr/km ενώ ο 1,4 TFSI 124 gr/km, με την κατανάλωση τους να ανέρχεται στα 5,04 lt/100 km και 6,2 lt/100km αντίστοιχα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου