Ο αντικαταστάτης της 430 Scuderia έχει πλέον σάρκα και οστά και ακούει στο όνομα 458 Italia. Η εντυπωσιακή σχεδίαση οφείλεται στον οίκο Pininfarina και το αποτέλεσμα από όλες τις οπτικές γωνίες είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.
Για τη δημιουργία του τελικού σχήματος του αλουμινένιου μοντέλου επιστρατεύθηκε τεχνολογία από την αεροναυπηγική με αποτέλεσμα το βάρος να μην υπερβαίνει τα 1.400 κιλά και την ακαμψία να είναι αυξημένη κατά περίπου 12% σε σχέση με την 430.
H 458 Italia είναι το πρώτο μοντέλο της ιταλικής φίρμας που υιοθετεί την τεχνολογία άμεσου ψεκασμού με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο. Ο κινητήρας των 5,0 λίτρων βγάζει 570 άλογα στις 9.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 540Nm στις 6.000σ.α.λ. Εξίσου εντυπωσιακό είναι ότι το 80% της διαθέσιμης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 3.250 στροφές.
Οι επιδόσεις κόβουν την ανάσα με την 458 να επιταχύνει από στάση (0-100) σε λιγότερο από 3,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα στα 320χλμ. Εξίσου ενδιαφέρον είναι πως η 458 καίει, σύμφωνα με την ιταλική φίρμα, μόλις 13,7λτ ανά 100χλμ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το οποίο σύμφωνα με την ιταλική φίρμα είναι σχεδιασμένο να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη δύναμη και τη ροπή του κινητήρα Buona notte.....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Petrolheads of Greece's Fan Box
Petrolheads of Greece on Facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου