Η Bentley Mulsanne θα βγει στην παραγωγή στα μέσα του 2010 ή αρχές του 2011 και θα αποτελεί τη νέα ναυρχίδα του βρετανικού οίκου. Έμπνευση αποτέλεσε η Bentley 8-litre του 1930.
Πρόκειται για μια σπουδή γύρω από την ιδέα ενός οχήματος που θα φέρει γονίδια μοτοσικλέτας. Το BB1 θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ το πιο εντυπωσιακό του στοιχείο μοιάζει να είναι ότι θα μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες.
Το νέο R20 της σειράς των Golf θα αποτελέσει την ταχύτερη εκδοχή του γνωστού γερμανικού μοντέλου. Το αυτοκίνητο θα απαλλαχθεί από τον μεγάλο βαρύ και βενζινοβόρο ατμοσφαιρικό εξακύλινδο κινητήρα των 3,2 λίτρων που φορούσε το προηγούμενο R32 και θα χρησιμοποιήσει τον δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο που για την περίσταση θα αποδίδει περί τους 265 ίππους. Αυτό που θα κρατήσει όμως είναι η τετρακίνηση που κρίνεται αναγκαία για να καταφέρει να βγάλει όλη αυτή την ιπποδύναμη αλλά και τη ροπή των 350 Nm στην άσφαλτο. Ανεπίσημες πηγές αναφέρουν ότι το R20 θα χρειάζεται 6,5 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. στη χειροκίνητη έκδοση, και 6,4 δλ. στην έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Οι απαραίτητες στιλιστικές διαφορές υπάρχουν τόσο και στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό με νέες ζάντες 18 ιντσών, πιο στημένο αμάξωμα, καθώς και επενδύσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου