Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Ford Focus 2011...




Την άλλη πλευρά του Ατλαντικού (τις ΗΠΑ δηλαδή) επέλεξε η Ford προκειμένου να παρουσιάσει το καινούργιο Focus του οποίου η παραγωγή θα αρχίσει ταυτόχρονα σε Ευρώπη και Αμερική στο τέλος του χρόνου και θα το δούμε στην αφορά της Γηραιάς Ηπείρου στις αρχές του 2011. 



Ο λόγος για τον οποίο η μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε να παρουσιάσει το νέο Focus στην Αμερική, είναι μάλλον το γεγονός πως το αυτοκίνητο που θα πωλείται τόσο στην αγορά αυτής της Ηπείρου, όσο και αυτό που θα έρθει στην Ευρώπη και θα πάει και στο υπόλοιπο κόσμο, θα είναι το ίδιο. Κάτι, που δεν συνέβαινε μέχρι τώρα με τα αυτοκίνητα της φίρμας. Αφού ακόμη και αυτά που είχαν την ίδια ονομασία και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού, είχαν και αρκετές διαφοροποιήσεις τόσο στην εμφάνιση, όσο και στα μηχανικά μέρη. 



"Το νέο Ford Focus αποτελεί σαφή απόδειξη της νέας στρατηγική μας, που είναι η Ford να προσφέρει περισσότερα προιόντα με παγκόσμια απήχηση, κάτι που θα έχει σαν αποτέλεσμα την καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της Ford Motor Company", δήλωσε ο Alan Mulally, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ford.


"Η νέα πλατφόρμα C, για την κατασκευή ενός παγκόσμιου αυτοκινήτου θα μας δώσει τη δυνατότητα να παρέχουμε στους αγοραστές του Ford Focus μια προσιτή σειρά προϊόντων ποιότητας, με χαμηλή κατανάλωση καυσίμων, υψηλά στάνταρ ασφάλειας και τεχνολογία πέρα από τις προσδοκίες τους", πρόσθεσε. 


Την Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010 λοιπόν, η Ford έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου της … όπλου στην διάρκεια του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. «Great to look at, Great to sit in, Great to drive» είναι η φιλοσοφία πάνω στην οποία πορεύθηκαν οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Ford για την παρουσίαση του νέου Focus. Τόσο το χατς μπακ μοντέλο, όσο και το σεντάν διαθέτουν πλούσιες καμπύλες επιφάνειες και πλούσιους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Σε πρώτη φάση θα μπουν στην παραγωγή το πεντάθυρο και το τετράθυρο σεντάν μοντέλο. Θα ακολουθήσει σύντομα το τρίθυρο, ενώ το 2012 θα δούμε και τις υπόλοιπες εκδοχές της γκάμας, όπως είναι το στέισον βάγκον και φυσικά το καμπριολέ. 

Το νέο Focus θα εφοδιάζεται με μια σειρά από ηλεκτρονικά βοηθήματα, τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στον οδηγό και τους επιβάτες. Τέτοια συστήματα είναι:

• Electric Power Assist Steering system. Το ηλεκτρικό τιμόνι που περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου και παράλληλα προσφέρει βελτιωμένη ακρίβεια.
• Dynamic Cornering Control. Περιορίζει τις τάσεις υποστροφής μοιράζοντας την ροπή με τον κατάλληλό τρόπο στους εμπρός, κινητήριους τροχούς.
• Νέα οθόνη αφής 8 ιντσών. Μέσω αυτής ο οδηγός ελέγχει τις διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου και το σύστημα πλοήγησης. Ο έλεγχος γίνεται και με φωνητική εντολή.
• Σύστημα παρκαρίσματος.
• Κάμερα οπισθοπορείας.
• Οι πληροφορίες που υπάρχουν σχετικά με τα μηχανικά μέρη είναι ελάχιστες. Προς το παρόν αυτό που γνωρίζουμε είναι πως θα υπάρχει ένα μοτέρ 2.0 λίτρων βενζίνης με 155 άλογα (για την αγορά των ΗΠΑ). Για τους κινητήρες που θα υπάρχουν διαθέσιμοι στην ευρωπαική αγορά δεν υπάρχει προς το παρόν ενημέρωση, αν και θεωρείται βέβαιο πως οι εκδόσεις βενζίνης θα αρχίζουν από τα 1.4 ή 1.6 λ. ενώ θα υπάρχει κξαι μεγάλη γκάμα κινητήρων ντίζελ. Τέλος, σε ότι αφορά τα κιβώτια, θα υπάρχει ένα 6 σχέσεων μηχανικών και ένα σειριακό.  εκκίνησης της μίζας. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Petrolheads of Greece's Fan Box

ShareThis