Η Alfa romeo Giulieta είναι και επίσημα η αντικαταστάτης της 147 η οποία παίρνει τη σύνταξή της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2010. Για αρχή, όλα τα Giuliettas θα κατασκευαστούν σε πεντάθυρη έκδοση. Το μπροστινό μέρος παραπέμπει αναμενόμενα στο επιτυχημένο Mito και με ένα άγγιγμα στη γοητεία της, προστίθενται ημερήσια φώτα πορείας LED. Τα πλαϊνά της διαθέτουν έντονα νεύρα, ενώ το πίσω μέρος εκτός από την έξυπνη χρήση LED, δίνει νέα σχεδιαστική διάσταση, τομέας που οι Ιταλοί πάντα έχουν τα πρωτεία.
Στο εσωτερικό της αρκετά στοιχεία θυμίζουν το supercar 8C Competizione, και σε συνεργασία με την ποιότητα που ανεβαίνει ακόμα ένα σκαλί, η προσωπικότητά της ολοκληρώνεται. Όσον αφορά το μέγεθός της, η Giulietta είναι λίγο χαμηλότερη και μακρύτερη από το σημερινό Ford Focus ενώ είναι χτισμένη σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, τόσο καλή, όσο και η σημερινή ηγέτης της κατηγορίας, από πλευράς τόσο δυναμικής όσο και ασφάλειας. Τι κρύβεται όμως κάτω από το καπό;
Όσον αφορά τους κινητήρες, η γραμμή Alfa-up είναι αρκετά ισχυρή. Όλοι οι κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι και διαθέτουν σύστημα start & stop. Υπάρχουν δύο εκδόσεις βενζίνης, ένας 120hp 1.4-λίτρων και 170hp MultiAir και δύο πετρελαιοκινητήρες 105hp 1.6-λίτρων και 170hp 2.0-λίτρων αντίστοιχα. Για την συμπλήρωση της γκάμας ευελπιστούμε στην παρουσίαση του Cloverleaf 1750 TBI βενζίνης που έχει απόδοση 235hp.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου